- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Nivea cheltuie 1 miliard de euro pentru campania prin care sarbatoreste 100 de ani

20 May, 14:24 • Redactia DailyBusiness
Nivea a lansat cea mai mare campanie din istoria sa pentru a sarbatori 100 de ani de existenta a brandului. Bugetul alocat este de un miliard de euro, potrivit [url=http://www.brandrepublic.com/news/article/1071022/nivea-spends-1bn-promote-100-years-skincare/]Brandrepublic.com[/url].
Nivea cheltuie 1 miliard de euro pentru campania prin care sarbatoreste 100 de ani

Este prima campanie a agentiei Draftfcb, care a preluat contul de publiciate global al Nivea in noiembrie anul trecut.

Campania ruleaza deja in Marea Britanie, Noua Zeelanda, Polonia, Elvetia, Italia si Romania, iar saptamana viitoare va fi lansata in Asia si Orientul Mijlociu.

Mark Fiddes, directorul de creatie al Draftfcb, spune ca aceasta campanie include un singur mesaj care va fi transmis prin intermediul tuturor canalelor – TV, social media, magazine, print, online – cu un limbaj vizual unic.

NIvea colaboreaza cu Rihanna, care interpreteaza „California King Bed”, coloana sonora a spotului publicitar.

Urmărește Daily Business pe Google News