- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

\”Noaptea devoratorilor de publicitate\” costa 180.000 euro

14 Jun, 13:05 • Redactia DailyBusiness
Spectacolul de vizionare a spoturilor "Noaptea devoratorilor de publicitate", care se va desfasura la 15 iunie in Bucuresti, va avea un buget de organizare de 180.000 euro, a apreciat pentru Dailybusiness Raluca Rasadean de la Zero Events (organizatorul evenimentului).
\Noaptea devoratorilor de publicitate\ costa 180.000 euro

In premiera, lansarea mondiala a spectacolului „Noaptea devoratorilor de publicitate” va avea loc la Bucuresti. La eveniment va fi prezent initiatorul acestuia la nivel mondial, Jean Marie Boursicot, care isi va lansa cartea „Devoratori, pentru ca asta vreau”, o istorie a 26 de ani de organizarea a acestui spectacol, considerat de critici, la inceputurile sale, „inutil”. Din program mai fac parte mixajul dj-ului parizian Thomas Lecuyer si un concert Sensor.

Spectacolul va include vizionarea a 450 de spoturi, cele mai reprezentative in viziunea lui Boursicot, si care au fost selectate din diferite tari. Spoturile vor fi proiectate pe patru ecrane. In premiera, tot montajul evenimentului a fost realizat in Romania. Organizatorii au estimat numarul spectatorilor la 7.000. Dan Chisu, producator general la nivel local, a declarat: „Romania este singura tara din care Boursicot a preluat in spectacolele sale elementele originale de organizare”.

La nivel national, vor fi trei sesiuni de spectacole, dupa Capitala urmand litoralul (Mamaia: 20 iulie, 3 si 17 august si Costinesti 3, 10, 24 si 31 iulie), iar din septembrie – celelalte zone ale tarii. Dan Chisu a apreciat ca vor urma spectacole in Ardeal, zona in care „Noaptea devoratorilor de publicitate” a avut cel mai mare succes anul trecut.