- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Noua campanie de promovare Orangina pe litoral costa 100.000 euro

07 Aug, 16:32 • Redactia DailyBusiness
Tempo Advertising a lansat "Orangina Bossaball Tour - Costinesti 2007", noua campanie de promovare pentru brandul Orangina, care se desfasoara in perioada 14 iulie - 15 septembrie, valoarea campaniei fiind de 100.000 de euro.
Noua campanie de promovare Orangina pe litoral costa 100.000 euro

Campania, care beneficiaza de un buget de 100.000 de euro, este prezenta in presa scrisa si radio, fiind sustinuta de activitati de BTL (below the line – publicitate neconventionala) si de relatii publice (evenimentul de lansare si o campanie de advertoriale), precum si de materiale de promovare la locul de vanzare.

Campania este promovata printr-un spot la Radio Kiss FM, prin machete de presa in revista Sapte Seri, dar si on-line pe portalul interactiv propriu www.orangina-bossaball.ro si prin bannere pe diferite pagini web.

Totodata, in cadrul campaniei, Tempo Advertising a lansat la Costinesti un teren de BossaBall, un joc care combina sportul, muzica si dansul.

„Faptul ca marca Orangina a lansat BossaBall in Romania nu este deloc intamplator. BossaBall este cu siguranta jocul ideal pentru iubitorii marcii Orangina, ale caror trasaturi definitorii sunt: pofta de viata, faptul ca sunt mereu in cautare de experiente noi si au un stil de viata activ”, a declarat Catalin Ignat, vicepresedintele departamentului de marketing al URBB si Carlsrom Beverage, producatorul Orangina.

Sloganul campaniei Orangina Bossaball Tour este „Descopera cel mai distractiv mod de a te agita!”.

Urmărește Daily Business pe Google News