Campania, care beneficiaza de un buget de 100.000 de euro, este prezenta in presa scrisa si radio, fiind sustinuta de activitati de BTL (below the line – publicitate neconventionala) si de relatii publice (evenimentul de lansare si o campanie de advertoriale), precum si de materiale de promovare la locul de vanzare.
Campania este promovata printr-un spot la Radio Kiss FM, prin machete de presa in revista Sapte Seri, dar si on-line pe portalul interactiv propriu www.orangina-bossaball.ro si prin bannere pe diferite pagini web.
Totodata, in cadrul campaniei, Tempo Advertising a lansat la Costinesti un teren de BossaBall, un joc care combina sportul, muzica si dansul.
„Faptul ca marca Orangina a lansat BossaBall in Romania nu este deloc intamplator. BossaBall este cu siguranta jocul ideal pentru iubitorii marcii Orangina, ale caror trasaturi definitorii sunt: pofta de viata, faptul ca sunt mereu in cautare de experiente noi si au un stil de viata activ”, a declarat Catalin Ignat, vicepresedintele departamentului de marketing al URBB si Carlsrom Beverage, producatorul Orangina.
Sloganul campaniei Orangina Bossaball Tour este „Descopera cel mai distractiv mod de a te agita!”.