Spotul este realizat de Publicis. Campania are si o parte media de care s-a ocupat Zenit Media, iar agentia 2activePR a asigurat partea de PR.
Campania de comunicare a noii sticle Ursus de 330 ml se va desfasura sub sloganul „Noul Ursus Twist-Off. Pentru un alt fel de-a sarbatori!”, pe TV, in presa scrisa, outdoor si BTL. Mijloacele prin care se va comunica sunt spot TV, inserturi de presa, becklituri (panouri luminoase) pe litoral, mesh la cinema Patria Bucuresti, plasma screen-uri pe partea de outdoor inovativ, iar pe partea de BTL, prin petreceri si actiuni in cluburi.
Sticla Twist-off are o capacitate de 330 ml si este destinata in special barurilor si restaurantelor. Noua imagine va fi promovata printr-o campanie de comunicare ce va include un spot TV, inserturi in media si promovare pe litoral.
Ursus detine o cota de piata pe segmentul Premium de 50%, pentru ultimele sase luni raportand o crestere a cifrei de afaceri cu 31%.
Potrivit MEMRB, Ursus Breweries este al doilea mare producator de bere din Romania, detinand o cota de piata de 24% si patru fabrici de bere, in Brasov, Buzau, Timisoara si Cluj-Napoca. SAB Miller, unul din cei mai mari producatori de bere internationali, produce sau distribuie bere in aproximativ 60 de tari.