Primul Creative Index al industriei globale de PR a fost recent dat publicitatii. Acesta a fost realizat de the Holmes Report care calculeazal rezultatele de la cele mai importante competitii internationale precum Cannes PR Lion, SABRE Awards, European Excellence Awards si multe altele (20 in total).
Modelul nu este unul nou in industria comunicarii, de ani de zile publicitatea are un astfel de index global al excelentei in creativitate, faimosul the Gunn Report.
“In industria de relatii publice, creativitatea este mult prea des neglijata. Acest raport vrea sa evidentieze companiile care se disting de marea masa si sa demonstreze ca ideile mari de campanii pot veni si dinspre agentiile moderne de PR”, spune Arun Sudhaman, Managing Editor the Holmes Report.
„Toate rezultatele prezentate includ si parametri de eficienta, nu doar de creativitate. Campaniile de PR sunt intotdeauna evaluate, asa cum e si firesc, si dupa rezultatele pe care le obtin. O idee, oricat de puternica, e irelevanta daca nu produce rezultate masurabile”, a mai spus Arun Sudhaman.
The Practice este parte din Leo Burnett Group, din care mai fac parte Leo Burnett&target, Starcom MediaVest, iLeo, 23 Communication Ideas, Digital Star, the Geeks, 2 Parale si 8team.