Conform lui Cezar Burlan, advertising sales manager, revista va ramane pe piata timp de 3 luni, intr-un tiraj de 20.000 exemplare. Lucrarea are 138 de pagini si poate fi achizitionata la pretul de 14,9 lei.
Costurile de productie ale editiei de colectie vor fi acoperite atat prin incasarile din publicitate cat si prin vanzarile de la chiosc, potrivit reprezentantilor National Geographic.
„Incasarile prin vanzarea la chiosc a publicatiei, la care se adauga cei 70.000 de lei incasati din publicitate, vor acoperi in trei luni de zile toate costurile de productie”, a declarat pentru DailyBusiness Teodor Mihalache, publisherul revistei.
Acesta este al doilea volum al editiei de colectie National Geographic, scoasa pe piata romaneasca, primul volum fiind lansat in vara sub titlul „100 cele mai bune fotografii” si vandut in proportie de 90%.
National Geographic se afla pe locul 3 in topul mondial al notorietatii revistelor avand ca obiectiv sensibilizarea publicului pentru a proteja mediul inconjurator.
Revista este publicatia oficiala a National Geographic Society, una dintre cele mai mari organizatii mondiale nonprofit, cu profil educativ si stiintific.
Publicata in engleza si alte 29 de editii locale, revista National Geographic are un tiraj total de aproximativ 8,5 milioane de exemplare si o audienta globala de peste 300 milioane de oameni lunar.
National Geographic apartine portofoliului Sanoma Hearst Romania, ce editeaza in prezent titlurile Cosmopolitan, FHM, Esquire, Harper’s Bazaar, Beau Monde, Story, Casa si gradina, Mami, Femeia de azi, Femeia.