- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

O firma din Corbeanca lanseaza o televiziune dedicata agricultorilor, Agro Channel

17 Aug, 12:56 • Redactia DailyBusiness
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis marti sa acorde o licenta audiovizuala prin satelit pentru televiziunea cu profil agricol Agro Channel, care va incepe sa emita pana la sfarsitul anului.
O firma din Corbeanca lanseaza o televiziune dedicata agricultorilor, Agro Channel

CNA a analizat, in sedinta de marti, solicitarea societatii Valtec Media Broadcasting SRL Corbeanca/Ilfov de acordare a unei licente audiovizuale prin satelit pentru televiziunea cu profil agricol Agro Channel, potrivit Mediafax.

La CNA au fost prezenti mai multi reprezentanti ai televiziunii, printre care si Bogdan Tudor, directorul general al Agro Channel si cel care detine 10% din actiunile societatii Valtec Media Broadcasting SRL, care va opera noul post TV. Ceilalti doi actionari ai Agro Channel sunt Narcis Somesfalean – 80% si Adrian Nedelcu – 10%.

Agro Channel va fi un post de televiziune tematic, dedicat agriculturii si satului romanesc. In grila de programe se vor regasi emisiuni de interes pentru dezvoltarea mediului rural si a fermierilor, in conditiile in care agricultura este principala activitate a locuitorilor de la sate.

Potrivit lui Bogdan Tudor, directorul general al Agro Channel, televiziunea va urma modelul unor canale cu profil agricol din Argentina.

„Cea mai dezvoltata agricultura este in America de Sud, mai ales in Argentina. Exista in Argentina niste posturi de televiziune cu acest profil. Am luat acel model. Celelalte ajustari sunt pe specificul romanesc. Credem ca se preteaza la economia Romaniei. Nu o putem considera o afacere de la inceput, ci o investitie”, a explicat Bogdan Tudor.

Publicul tinta al Agro Channel este format din populatia cu varsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani. Principalele categorii vizate de noua televiziune sunt: agricultorii, muncitorii agricoli, intelectualii de la sate, oficialitatile, oamenii de afaceri din mediul rural si elevii.

Agro Channel va difuza programe de informare (40%), programe educative, culturale si religioase (10%), filme (5%), programe de divertisment si alte tipuri de programe (25%), publicitate si teleshopping (20%). Agro Channel va emite programe 24 de ore pe zi, sapte zile pe saptamana.

Televiziunea va transmite programe productie proprie – 80% si productii audiovizuale ale altor producatori – 20%. In acest sens, Agro Channel intentioneaza sa realizeze un parteneriat cu Trinitas, televiziunea Patriarhiei Romane, pentru a retransmite duminica, in direct, liturghia.

Investitia initiala in Agro Channel este in jur de 100.000 de euro. „Avem un contract lunar, pe trei ani de zile, cu o televiziune care nu mai functioneaza, de la care folosim studiourile si spatiile pentru redactie, aflate la Corbeanca”, a explicat Bogdan Tudor.

Reprezentantii televiziunii au spus ca estimeaza sa aiba venituri din exploatare de peste 3,8 milioane lei, pana in august 2011.

Agro Channel va incepe sa emita pana la sfarsitul acestui an, dupa cum a declarat Bogdan Tudor. El a precizat ca televiziunea ar putea emite atat in Romania, cat si in Republica Moldova.

Televiziunea ar putea fi retransmisa pe retelele companiei de telecomunicatii RCS&RDS, in momentul de fata existand o intelegere in acest sens.

Urmărește Daily Business pe Google News