„Licitatia a durat aproape o luna si s-a incheiat vineri. Agentia de publicitate Odyssey se va ocupa atat de partea de creatie, cat si de strategia media. Campania va fi difuzata gratuit, intrucat este vorba despre o campanie sociala, va incepe in cel mai scurt timp posibil, iar valoarea campaniei va sari peste 1 milion de euro „, a declarat Victor Dobre, directorul executiv IAA, citat de NewsIn.
Campania initiata de IAA si realizata in colaborare cu CNA isi propune sa educe publicul in ceea ce priveste alimentatia sanatoasa si activitatea fizica. Campania va dura un an si se va desfasura la TV si radio, precum si outdoor si online.
Agentia de publicitate independenta Odyssey este detinuta de Rompetrol Holding, a fost infiintata in 2004 si are in portofoliu clienti ca Rompetrol, ABN Amro, HAT Romania, Primola, KRKA si Omniasig.
International Advertising Association (IAA) Romania, infiintata in 1993, reprezinta interesele industriei de media, publicitate si marketing din Romania.
Printre obiectivele declarate ale asociatiei se afla protejarea si promovarea libertatii discursului comercial si a alegerii consumatorului, precum si incurajarea, practicarea si acceptarea autoreglementarilor din domeniul publicitatii. Rolul sau este sa promoveze in Romania standardele internationale recunoscute in domeniul publicitatii.