Oficialii grupului sustin ca site-ul ofera o speranta advertiserilor care, afirma acestia, ar trebui sa priveasca perioada de criza ca pe o oportunitate pentru cresterea brandurilor si asigurarea succesului viitor.
Site-ul, OgilvyOnRecession.com, publica o serie de studii de caz, printre care „Optimizing the marketing budget in recession”, sau „Doing More With Less: A Point of View on Marketing in a Recession”.
Ceea ce nu trebuie sa uite clientii, sustine Colin Mitchell, chief strategy officer pentru Ogilvy North America, este ca recesiunea este o oportunitate pentru inovatie.
„Istoria demonstreaza cum multe branduri, si companii s-au lansat in momente de criza, in timp ce altele au profitat de conditiile economice pentru a castiga un avantaj semnificativ pe piata”, a declarat Mitchell.
„Avem in fata o noua constelatie de strategii si coordonate de marketing care pot fi implementate eficient si masurate foarte repede”, a adaugat acesta.
„Doing More With Less” detaliaza strategii de marketing probate pentru construirea unor valori de piata, prin studii de caz despre marketeri care au reusit sa-si protejeze consumatorii cei mai valori, si sa-i atraga pe cei pregatiti sa cheltuiasca.
„A face mai mult cu bani mai putini nu implica doar stabilirea unui buget putin mai mic decat anii trecuti, ci folosirea banilor intr-un mod mai ingenios, de la investirea in media digitala, pana la retail”, a afirmat Colin Mitchell.
Fiecare material publicat pe site-ul proaspat lansat are la baza experientele Ogilvy, din toate disciplinele de marketing, de la publicitate, la retail marketing, marketing direct sau digital.