Ogilvy nu a specificat valoarea campaniei si perioada de desfasurare. Campania va debuta sub sloganul „Natural desavarsita” in luna iunie, pe TV- cu spotul „Orchestra”, si va continua in presa scrisa, internet, si este sustinuta de activitati de PR.
Echipa Ogilvy care a dezvoltat campania de imagine Gösser este formata din Dani Macarie- creative director, Catalin Popescu- senior art director, Corina Bompa- copywriter, Adina Tataru- account manager, Loredana Caradimu- unit business director, si Raluca Sultan- senior strategic planner.
Din partea Heineken Romania au luat parte la realizarea acestei campanii Marius Melesteu- director comercial, Andreas Steiber -marketing manager, Yiannis Evdokiadis, group brand manager, Andrea Veress- brand manager .
Productia spotului a fost realizata cu casa de productie Tandem, iar filmarile au fost facute sub indrumarea regizorului Steve Colby.
Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata – publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media – prin agentiile sale specializate.