Oficialii companiei nu au dezvaluit bugetul dedicat acestei campanii, costul spotului Tv si nici cresterea cifrei de vanzarilor pe care o tinesc prin promovare.
Conceptul campaniei PR a constat intr-o activitate demonstrativa a eficacitatii produselor, sustinuta de trei echipe de curatenie in prezenta jurnalistelor principalelor reviste de femei din Romania.
Campania TV se desfasoara incepand din 23 mai pe principalele posturi de televiziune. Avand sloganul „Pune-l la incercare!”, spotul Tv are 30 secunde si este realizat la nivel international si adaptat local de Y&R/Team Advertising. Spotul se bazeaza pe demo-uri de produs.
Campania de print Ajax Professional Extra Power se desfasoara in revistele Casa Lux, Avantaje, Viva si Unica.
Colgate-Palmolive Romania este prezenta pe piata romaneasca din 1992 si are un portofoliu ce cuprinde marci locale si internationale: Colgate, Palmolive, Protex, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Axion, Ajax, Super Cristal, Norvea si D Amaris.