Green sau social marketing este o strategie care presupune modificarea produselor, a modului in care sunt fabricare, a tipului de ambalaj folosit, astfel incat produsele sa fie sigure pentru mediu.
„Tranzitia dinspre green sau social marketing catre notiunea de sustenabilitate ca motor al unei cresteri economice responsabile a devenit preocuparea liderilor din intreaga lume”, a afirmat Manuela Necula, head of country Ogilvy Group.
„In era in care loialitatea consumatorilor se indreapta catre companiile ale caror brand-uri isi demonstreaza nu numai valorile intrinsece, ci si adanca preocupare fata de mediu si societate, companiile trebuie sa isi demonstreze calitatile de lideri si printr-o dezvoltare sustenabila”, a mai spus Necula.
Ogilvy Earth Romania reuneste specialisti ai grupului Ogilvy cu experienta in comunicare, relatii publice, digital, marketing, interactive, activation si este condusa de Alina Stanciu, managing director Ogilvy Public Relations, impreuna cu Loredana Caradimu, business director Ogilvy One.
„Criza economica este o consecinta directa a unui model economic nesustenabil. O abordare noua la nivel social, politic, economic si in domeniul mediului inconjurator a devenit vitala pentru o economie sustenabila”, a conchis Manuela Necula.
La nivel international, OgilvyEarth a dezvoltat pana in prezent mai multe proiecte si campanii pentru clientii sai, printre care si campania de comunicare „Hopenhagen” pentru promovarea Conferintei ONU de la Copenhaga din luna decembrie, unde cele 192 tari participante isi propun semnarea unui acord care succede protocolului Kyoto. Campania are ca scop implicarea cetatenilor pentru a deveni participanti activi in dialogul despre schimbarile climatice.