Interamerican Romania, parte a Grupului Eureko din 2001, a devenit in mod oficial Eureko incepand cu aceasta luna.
Procesul de re-branding face parte din strategia companiei de a-si consolida pozitia solida detinuta pe piata locala de asigurari si pensii.
Contactati de DailyBusiness, oficialii Ogilvy nu au oferit detalii despre valoarea contului pe care il vor gestiona, nici despre durata contractului, sau numele agentiilor care au mai participat la pitch.
Ogilvy Group Romania va oferi Eureko servicii integrate de comunicare, incluzand strategie, creatie, media, comunicare B2B, comunicare interactiva si gestionarea relatiei cu partenerii externi ai companiei.
Ogilvy Group Romania, condus din pozitia de CEO de Manuela Necula (foto), face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial.
Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata – publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media – prin agentiile sale specializate. Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare, atat la nivel international, cat si local: BAT, Unilever, Kraft, Cosmote/Germanos, IBM, Nestle precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania – Petrom, Heineken Romania, Carrefour, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Friesland, Colgate-Palmolive, Diageo, etc.
Eureko este un grup financiar prezent in peste 13 tari europene, cu circa 24.000 de angajati. Obtinand un profit net de 979 milioane euro in 2007, Eureko este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Europa, a carui principala activitate se desfasoara in domeniul asigurarilor si pensiilor.