In 2007, agentia a raportat afaceri de 3,28 mil euro (10,8 mil. lei), cu 12% mai mici decat in 2006, cand inregistrase venituri de 3,74 mil euro.
Ogilvy & Mather Romania opereaza in cadrul grupului Ogilvy Group, care include companii ca OgilvyAction, OgilvyOne Worlwide sau Ogilvy Public Relations Worldwide.
Potrivit reprezentantilor agentiei, Ogilvy Group Romania a cunoscut atat in 2007 cat si in 2008 o crestere sustinuta a tuturor disciplinelor in care activeaza.
„Modul de raportare international se face la nivel de grup, nu la nivelul unitatilor independente. In cadrul grupului, unele companii au inregistrat cresteri iar altele scaderi ale cifrei de afaceri, urmare a modului de organizare, a strategiei de dezvoltare si a faptului ca bugetele de media sunt facturate strict prin companiile de media”, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii Ogilvy & Mather Romania.
Acestia au adaugat ca pentru o analiza corecta a rezultatelor financiare ale Ogilvy Group Romania, trebuie luate in considerare toate unitatile de business ale grupului.
Rezultatele financiare pentru anul 2007 ale celorlalte agentii care fac parte din Ogilvy Group nu au fost inca afisate pe site-ul Ministerului de Finante.
Din portofoliul de clienti ai Ogilvy Group fac parte BAT, Unilever, Kraft, IBM, Petrom, Heineken Romania, Carrefour, Coca-Cola, Friesland, Diageo.