Componenta principala a campaniei este spotul TV „Bootie Shake”, filmat in Capitala, in regia lui Hypno si realizat cu ajutorul casei de productie Tandem Film. Personajul principal al spotului este oaia, simbolul vizual al festivalului.
Echipa care a participat la realizarea campaniei este formata din Vlad Ilicevici – executive director si Mihai Mitrica – executive director, din partea Este’n’ Est si creative team-ul Ogilvy – Catalin Popescu – senior art director si Corina Bompa – senior copywriter, alaturi de Dani Macarie – creative director si Albert Nica – executive creative director.
Promovarea Anim’est 2009 beneficiaza, de asemenea, de colaborarea lui Vasile Alboiu – creative director Ogilvy Interactive, Anca Nita – account manager, Mihaela Vasilescu – account executive, Lilian Neagu – production director, Alin Sirbu si Robert Oancea – DTP graphic designeri si Oana Petroff – business unit director mindshare, din partea Ogilvy Group.
Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial.
Ogilvy Group Romania ofera servicii de publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media – prin agentiile sale specializate.