- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Ogilvy Romania: Investitii de 200.000 de euro in training, anul trecut

03 Oct, 11:20 • Redactia DailyBusiness
Grupul de comunicare Ogilvy Romania a investit anul trecut in jur de 200.000 euro in servicii de training, a spus Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group, citata de NewsIn.
Ogilvy Romania: Investitii de 200.000 de euro in training, anul trecut

Grupul detine in prezent 55 de clienti in Romania, cu circa 110 branduri. 60% dintre ei vin prin reteaua internationala Ogilvy, iar 40% au fost castigati in urma pitch-urilor locale.

Ogilvy este parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, si numara 6 divizii, Ogilvy & Mather Advertising, MindShare Media, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations Worldwide, Mediaadge:cia si OgilvyOne.

Cifra de afaceri cumulata a grupului in 2007 a fost de circa 63 milioane de euro, cele mai profitabile divizii fiind cele de media, respectiv MindShare si Mediaadge:cia, ambele cu venituri de cate 25 milioane de euro, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Economiei si Finantelor.

Printre clientii Ogilvy Group Romania se numara Unilever, Coca-Cola HBC, Kraft si IBM.

Urmărește Daily Business pe Google News