OgilvyAction, furnizorul de servicii de brand activation a grupului, a atras cea mai mare parte a veniturilor. Compania a inregistrat afaceri de 9,71 milioane euro in 2008, in crestere cu aproape 50% fata de anul precedent, si un profit de 558.000 euro, in urcare cu 31% fata de 425.000 euro, profitul din 2007.
Ogilvy&Mather, agentia de publicitate a OgilVy Group Romania, a generat o cifra de afaceri de 7,1 milioane euro anul trecut, dubla fata de 2007, iar profitul agentiei a urcat de 27 de ori, de la 20.700 euro in 2007, la 541.000 euro in 2008.
OgilvyOne, business activ in zona de marketing direct, interactiv si consultanta CRM (customer relationship management), a raportat venituri in valoare de 2,3 milioane euro in 2008, dublu fata de 2007, iar profitul agentiei a urcat si el pana la 91.000 euro, fata de 19.500 euro, anul precedent.
Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera, prin agentiile sale specializate, servicii de comunicare integrata: publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media.