Earth Hour este o manifestatie globala, coordonata de 4 ani de organizatia WWF.
Ideea campaniei dezvoltate de Ogilvy porneste de la anvergura globala a evenimentului si ilustreaza modul in care diferite natiuni sting lumina de Earth Hour, combinand stereotipuri culturale si clisee identitare si apeland la mandria nationala ca invitatie si resort pentru ca si romanii sa arate lumii intregi cum sting la randul lor lumina.
Componenta principala a campaniei o reprezinta 2 doua spoturi TV „Italienii” si „Japonezii”, realizate de casa de productie Silver Bullet.
Promovarea integreaza de asemenea o componenta de online, site-ul earth-hour.ro continand informatii pentru cei care doresc sa se implice sau sa sustina evenimentul, sustinuta de postere si proiecte speciale in presa scrisa, radio, innovative media, materiale de promovare neconventionala si one to one communication.
Bucurestiul se va numara, ca si anul trecut, printre capitalele lumii care vor stinge luminile in semn de sustinere a cauzei Earth Hour.
Pe 27 martie, institutii si cladiri emblematice, monumente si companii partenere si sustinatoare ale evenimentului vor stinge lumina pentru o ora, de la 20.30.
Celelalte 21 de orase care au confirmat participarea la Earth Hour 2010 sunt: Aiud, Alba Iulia, Alexandria, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Botosani, Braila, Buftea, Constanta, Craiova, Deva, Focsani, Giurgiu, Miercurea Ciuc, Mizil, Piatra Neamt, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Satu Mare, Timisoara.