Campania se deruleaza pe TV si in presa, dar si pe Internet. De asemenea, campania presupune activitati de promovare la punctele de vanzare si in farmacii.
Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde este marca a GlaxoSmithKline (GSK), una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume.
Din partea OgilvyOne, la realizarea campaniilor Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde au lucrat Loredana Caradimu, business unit director, Sorina Diaconu, account director, Cristian Simion, Copywriter, Cristian Dita, art director, Dan Gherman, group creative director, Dani Macarie, creative director.
Din partea GSK, proiectul a fost coordonat de Roxana Carausu, brand manager.
Reteaua OgilvyOne Worldwide numara 110 birouri in 56 de tari si ofera servicii de comunicare, marketing direct si interactiv, precum si servicii de consultanta.
In Romania, portofoliul de clienti include companii nationale si multinationale de renume precum Unilever, Petrom, Seat, GSK.
OgilvyOne WorldWide este parte a grupului Ogilvy, detinut de WPP, unul dintre cele mai mari grupuri internationale de comunicare.