Potrivit acestora, bugetul este acoperit integral de sponsori. Pentru al treilea an consecutiv, Tuborg este sponsorul principal al competitei.
Evenimentul are loc la Palatul Parlamentului in perioada 22 aprilie – 22 mai.
In prezent, evenimentul se afla in perioada de preselectie pentru cele 4 probe din concurs. Miercuri au avut loc preselectiile pentru proba de PR, joi vor avea loc cele pentru Advertising, vineri pentru Comunicare Politica si sambata pentru Comunicare Institutionala.
120 de echipe (de cate 5 membri) s-au inscris la editia de anul acesta a Olimpiadelor, cu 10 mai putine decat in 2009.
Advertisingul este proba cu cei mai multi inscrisi – 49 de echipe, cu 10 mai mult decat in 2008, urmata de PR, cu 29 de echipe inscrise (cu 4 echipe mai putin decat in 2008). Pentru Comunicare Institutionala au optat 24 de echipe, cu o echipa in minus fata de anul trecut. Comunicarea Politica este proba cu cei mai putini inscrisi anul acesta, 18 echipe, cu 5 mai mult decat in 2008.
„In 2009 s-au inscris un numar record de echipe din afara Bucurestiului – 33 (cu 5 mai multe decat in 2008). Centrul universitar de unde vin cele mai multe echipe este Cluj-Napoca (12 echipe). Acesta este urmat de Iasi (9 echipe), Sibiu (3 echipe), Timisoara (3 echipe), Galati (3 echipe), Constanta (2 echipe) si Oradea (1 echipa)”, au declarat reprezentantii Ethos.
Potrivit organizatorilor, competitia a atras atat studenti de la facultati cu profil de comunicare, cat si de la alte profiluri. Astfel, 69, respectiv 57,5% din echipe provin in intregime de la facultati cu profil de comunicare. Acest segment este urmat de cele de stiinte politice (15 echipe), economic (14 echipe), drept (2 echipe), arta si tehnic (cate o echipa), iar 18 echipe sunt formate din studenti de la mai multe profiluri.
Din cele 120 de echipe inscrise in competitie, doar 45 vor merge mai departe in finala, unde vor dezvolta un plan de comunicare pentru clienti reali.
Anul acesta, vor oferi briefuri in concurs 21 de companii, 10 institutii si 10 oameni politici.
Companiile pentru care vor lucra finalistii sunt: Tuborg Romania, Carpatcement Holding, Recolamp, Petrom, RBS, A&D Pharma, BCR, Raiffeisen, Karspersky Lab, BitDefender, Coca Cola, Jack Daniel’s, Gillette, InternetCorp, Nutline, Radio ZU, Jurnalul National, Strategic.ro, BIZ, Impact SA si Ecorom.
Cele 10 institutii care vor oferi briefuri concurentilor sunt Ministerul Mediului, Ministerul Educatiei, Ministerul Culturii, Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT), Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), Ministerul de Interne, Ministerul Turismului, Agentia Nationala Antidrog, Ministerul Tineretului si Sportului si Primaria Municipiului Bucuresti.
La sectiunea Comunicare Politica, vor oferi briefuri de campanii Bogdan Olteanu, Adriana Saftoiu, Victor Ponta, Roberta Anastase, Bogdan Ciuca, Titus Corlatean, Attila Korodi, Valeriu Zgonea, Corina Cretu, Ludovic si Orban.
Prezentarile campaniilor de comunicare vor avea loc intre 22 si 25 aprilie, in fata unui juriu format din specialisti in comunicare.
Membrii echipelor castigatoare vor avea posibilitatea sa fie recrutati si angajati de clientul pentru care a gandit campania in timpul competititiei.
In perioada 27 – 28 aprilie, se vor desfasura la Palatul Parlamentului si Conferintele Olimpiadelor Comunicarii, unde vor fi invitati si vor sustine prezentari peste 30 de specialisti in comunicare.