- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

OMD a castigat contul pan-european de media al Renault- Nissan, evaluat la 800 mil. euro

04 Nov, 17:07 • Redactia DailyBusiness
Renault-Nissan si-a inmanat contul pan-european de media, care se ridica, potrivit oficialilor producatorului auto, la 800 milioane de euro, agentiei de media OMD, parte a grupului de comunicare Omnicom, scrie presa internationala.
OMD a castigat contul pan-european de media al Renault- Nissan, evaluat la 800 mil. euro

OMD a castigat licitatia organizata de Renault-Nissan in fata unor competitori ca MPG, Mediaedge:cia, si recent lansata VivaKi , agentie de media aflata sub umbrela Publicis Groupe. In runda finala a pitchului au ramas doar OMD si Carat, agentia de media parte a Aegis Group.

Oficialii Renaut Nissan au confirmat valoarea actuala a contului de media, 800 milioane euro, care include activitati de media buying in 24 de tari pentru Nissan si 30 de tari pentru Renault.

Cristian Mucichescu, managing directorul OMD Romania, nu a oferit informatii referitoare la valoarea contului Renault Romania, precizand ca va reveni cu informatii oficiale in termen de cateva zile.

Potrivit analistului Catalin Tolontan, cheltuielile de media al Dacia Renault in 2008 s-ar fi ridicat la circa 9-10 milioane euro.

Urmărește Daily Business pe Google News