Pitch-ul se adresa initial serviciilor de media ale 3 divizii HP – Corporate, Personal Systems Group, si Image and Printing Group, dar a fost extins si pentru divizia Technology Solutions Group.
Potrivit unui raport recent publicat de HP, compania a cheltuit, incepand din 2006, circa 1 miliard de dolari (797 milioane euro) anual pe publicitate. In 2007, HP a cheltuit 417 milioane dolari (329 milioane euro) pe servicii media doar in SUA. Calculate la scara globala, cheltuielile companiei pe activitati media se ridica la 1 miliard dolari (circa 800 milioane euro).
Pretul unei actiuni Publicis a scazut cu 2% dupa ce contul HP a trecut la Omnicom. Oficialii Publicis considera ca pierderea contractului cu gigantul software va cauza o scadere de 0,5% a veniturilor grupului pe 2009.
Omnicom Media Group este divizia media a Omnicom Group Inc., cea mai importanta companie de marketing si comunicare din lume. Din portofoliul sau fac parte retelele OMD Worldwide si PHD Worldwide – ambele agentii media full-service, dar si diverse companii specializate in marketing research, productie de „branded content” (comunicare prin continut), barter, Out-Of-Home media (OOH), media insert si discount.