Veniturile companiei au fost de 11 miliarde de dolari (8,4 mld.euro), din care 5 miliarde (3,84 mld.euro)au reprezentat veniturile obtinute in filiale din afara SUA.
Compania a inregistrat in al patrulea trimestru al anului un profit de 193 de milioane de euro, cu 9,7% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut, si un venit de 3 miliarde de dolari (2,3 mld.euro), din care aproape jumatate au reprezentat rezultate obtinute din filialele externe SUA.
Compania, dupa cum declara John Wren, directorul executiv, a evoluat in ultimii doi ani mai mult decat in cei 15 ani anteriori.
Omnicom cuprinde agentiile de publicitate BBDO Worldwide, DDB Worldwide si TBWZ Worldwide care au filiale atat in SUA cat si in alte parti ale lumii.
Pe langa aceastea, grupul Omnicom are si agentii publicitate situate doar in SUA precum si peste 100 de agentii specializate in diverse servicii de comunicare precum PR, consultanta de marketing, marketing promotional etc.
Cele mai competitive agentii din cadrul Omnicom fac parte din Omnicom Media Group, numit de cele mai multe ori The Group.
The Group este prezent si in Romania, inregistrand in 2005 o cifra de afaceri de 15,4 mil.euro.