Profitul grupului, care detine agentii precum BBDO Worldwide si DDB Worldwide, a intrecut estimarile analistilor pietei, atingand in primul trimestru o valoare de 183 de milioane de dolari (134 milioane euro), comparativ cu nivelul de 165,7 milioane dolari (aproximativ 120 milioane euro) inregistrat in primul trimestru al anului 2006.
Veniturile globale ale grupului au crescut pana la valoarea de 2,84 miliarde de dolari (2,09 miliarde euro), in timp ce analistii intervievati de Reuters au estimat o crestere de pana la 2,79 miliarde dolari (2,05 miliarde euro).
Omnicom a inregistrat in 2006 o crestere cu 9,3% a profitului net in comparatie cu 2005, ceea ce a ridicat profitul grupului la sfarsitul anului trecut pana la valoarea de aproximativ 864 de milioane de dolari (636 milioane de euro).
Cele mai mari venituri pe regiune le-a adus piata din SUA, care a crescut cu 7,7%, pana la 1,54 miliarde de dolari (1,13 miliarde euro), in timp ce veniturile organice, care exclud achizitii sau fuziuni, au crescut cu 7,3%.
Analistii estimeaza ca Omnicom ar putea afisa o dezvoltare robusta in urmatoarele trimestre datorita cresterii economice, cheltuielilor din politica si a Olimpiadei din 2008.