In aceeasi perioada, televiziunile au reusit sa atraga 4,28 miliarde de lire din publicitate.
Internetul reprezinta acum 25%, iar televiziunea 26% din piata de publicitate din Marea Britanie, care a ajuns la 16,6 miliarde de lire in 2010.
Cei mai multi bani in publicitatea online au fost cheltuiti de companiile din domeniul financiar, ale caror campanii au reprezentat 15% din piata.
Acestea sunt urmate de clientii din media si divertisment, care au cumparat 14% din publicitatea online si producatorii de bunuri de larg consum, care au generat 13% din venituri.
Companiile din industria telecom, care cumparau cea mai multa publicitate online in 2009, au generat in 2010 doar 9% din veniturile pietei de publicitate online.
Studiul mai releva faptul ca veniturile din publicitate ale Facebook au crescut cu 27,3% in Marea Britanie pana la 945 milioane lire.
O surpriza a industriei o reprezinta publicitatea mobila, care a crescut cu 116% in 2010 pana la valoarea de 83 de milioane de lire.
La nivelul anului 2010, 40,5 milioane de britanici aveau acces la internet.