„Anul trecut expirasera termenele de gestionare pe partea de creatie si de media buying, asa ca am reorganizat, prin intermediul Bursei Romane de Marfuri, o ultima reofertare pentru aceste servicii. La sfarsitul lui iunie am finalizat acesta actiune, hotarand ca Tempo Advertising sa se ocupe doar de creatie, cu un buget de 1 milion de lei, iar media buying-ul sa revina Optimedia, bugetat la 5,5 mil lei”, a declarat Nicoleta Vartic, purtatorul de cuvant al Postei Romane.
Potrivit lui Vartic, evaluarea campaniilor ramane in continuare in atributiile agentiei One Communications.
Agentia Tempo Advertising a castigat conturile de media buying, media planning si creatie ale Postei Romane in vara anului trecut, in cadrul primei licitatii publice anuntate de institutie, si organizate prin intermediul Bursei Romane de Marfuri. Tempo trebuia sa sa gestioneze aceste conturi la finalul lui 2007, bugetul alocat fiind de 6,35 milioane lei (2 milioane euro).