Logo-ul Orange va fi prezent pe tricourile oficiale de joc ale membrilor echipei Dinamo, parteneriatul vizand si dezvoltarea unei oferte de servicii mobile dedicate suporterilor fotbalului.
Unul dintre avantajele suporterilor va fi posibilitatea de a avea acces la continutul pentru telefonul mobil din portalul Orange World (interviuri cu jucatori, articole, videoclipuri de la antrenamentele echipei, imnul echipei ca ton de apel).
De asemenea, Orange va organiza diverse concursuri cu premii si evenimente.
Strategia de sponsorizare Orange cuprinde trei directii: sport, cinema si muzica. In ceea ce priveste sportul, Orange Romania sustine echipa nationala de rugby si Federatia Romana de Rugby, iar Grupul este sponsor oficial al Cupei Mondiale de Rugby, partener al competitiei de ciclism Tour de France si al Roland Garros.
Oringe Romania, parte a grupului France Telecom, avea in Romania 8,271 milioane de clienti la sfarsitul primului trimestru al anului 2007.
Compania a mai fost sponsor principal al unei echipe de fotbal din Romania, Steaua Bucuresti, cu fostul brand, Dialog.