„Contractul cu Leo Burnett a expirat luna aceasta. In acest context este evaluata continuarea colaborarii cu agentia”, au declarat oficialii Orange.
Mai multe surse din piata sustin faptul ca Leo Burnett ar avea putine sanse sa spere la o prelungire a contractului cu Orange, in conditiile in care operatorul s-ar fi aratat nemultumit de serviciile agentiei. In acest caz, responsabilitatile Leo ar urma sa fie preluate de Tempo Advertising, cu care Leo Burnett impartea pana acum partea de creatie a contului Orange.
Eliza Rogalski, managing partner la Tempo, contactata de DailyBusiness, nu a oferit detalii in legatura cu acest subiect: „Nu stim nimic despre acest subiect si nici nu ne intereseaza”.
Tot vineri, publicatii ca Adplayers sau Imagoo.nu au vehiculat faptul ca cei din conducerea Leo Burnett, nemultumiti de pierderea clientului, ar fi recurs la concedierea echipei care s-a ocupat de contul Orange – in jur de 20 de oameni – , in frunte cu directorii de creatie Adrian Preda (proaspat angajat, de mai putin de 3 luni la Leo Burnett) si Emilian Arsenoaiei.
Oficialii Leo Burnett, contactati de DailyBusiness, nu au facut comentarii pana la ora publicarii articolului.