Nokia, Leo Burnett & Target, Vodafone si McDonald’s s-au clasat pe primul loc la cele 4 categorii ale topului. Studiul a fost efectuat pe 2.300 de branduri romanesti si internationale.
Orange Romania si compania de publicitate Leo Burnett & Target au primit cele mai multe voturi in total, la toate categoriile. Programul Superbrands are ca obiectiv identificarea brandurilor de exceptie din segmentul de business de pe piata romaneasca.
Nokia a primit cea mai inalta apreciere la criteriul „calitate”, in timp ce, la criteriul „incredere”, cel mai bine s-a pozitionat compania de publicitate Leo Burnett & Target in studiul dezvoltat de Superbrands Romania.
La criteriul „diferentiere pe piata”, Vodafone a primit cele mai multe voturi, in timp ce McDonald’s s-a impus la criteriul „reputatie si prestigiu”. Mobexpert a intrunit cele mai multe voturi in industria in care opereaza, in vreme ce Ikea, abia intrata pe piata romaneasca, se regaseste deja pe lista brandurilor eligibile pentru a primi statutul de Business Superbrands in Romania.
Ziarul Financiar a fost cel mai votat brand din presa romaneasca.
Programul Superbrands a fost demarat in luna martie a acestui an, iar brandurile au fost analizate si evaluate de un consiliu de 24 de membri reprezentativi ai mediului de afaceri din Romania.
Programul a analizat 2.300 de branduri, romanesti si internationale, cuprinse in 46 de categorii, pe diverse domenii de activitate.
Organizatia internationala Superbrands a fost fondata in 1995 in Marea Britanie si detine birouri de reprezentanta in 73 de tari ale lumii. In prezent, organizatia lucreaza cu peste 2.400 de brand-uri din diferite sectoare de activitate din intreaga lume.