Campania de brand, care este derulata in Anglia, se bazeaza pe un spot TV ce relateaza povestea ciclistului Mark Beaumont, detinatorul recordului mondial de timp petrecut in calatoria in jurul lumii.
Campania, creata de agentia Fallon din Londra, a fost lansata marti, 5 august, si are ca medii de expunere print-ul, presa, statiile radio precum si online-ul.
Tom Alexander, noul director executiv al grupului Orange, numit la finele lui 2007, a anuntat la inceputul lunii iunie ca urmeaza a renunte la unul dintre cele mai memorabile sloganuri din ultimii 20 de ani – „The future`s bright, the future`s Orange” – si sa disponibilizeze cateva sute de manageri in Marea Britanie.
Reprezentantii Orange Romania au precizat pentru DailyBusiness.ro ca disponibilizarile si angajarile au in vedere doar Marea Britanie. Acestia nu au oferit detalii in ceea ce priveste renuntarea in Romania la sloganul „The future’s bright, the future’s Orange”.
Resurse suplimentare:
–Sloganul „The future’s bright, the future’s Orange” dispare, odata cu sute de job-uri in Marea Britanie