- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Orange va lansa a doua faza a campaniei \”real life story\”, cu 30 mil. lire sterline

05 Aug, 16:17 • Redactia DailyBusiness
Orange va lansa a doua faza a campaniei de branding "real life story", demarata odata cu renuntarea la slogan-ul "The future's bright, the future's Orange" si trecerea la "Together we can do more", in care investeste 30 de milioane de lire (circa 38 mil. euro), informeaza presa internationala.
Orange va lansa a doua faza a campaniei \real life story\, cu 30 mil. lire sterline

Campania de brand, care este derulata in Anglia, se bazeaza pe un spot TV ce relateaza povestea ciclistului Mark Beaumont, detinatorul recordului mondial de timp petrecut in calatoria in jurul lumii.

Campania, creata de agentia Fallon din Londra, a fost lansata marti, 5 august, si are ca medii de expunere print-ul, presa, statiile radio precum si online-ul.

Tom Alexander, noul director executiv al grupului Orange, numit la finele lui 2007, a anuntat la inceputul lunii iunie ca urmeaza a renunte la unul dintre cele mai memorabile sloganuri din ultimii 20 de ani – „The future`s bright, the future`s Orange” – si sa disponibilizeze cateva sute de manageri in Marea Britanie.

Reprezentantii Orange Romania au precizat pentru DailyBusiness.ro ca disponibilizarile si angajarile au in vedere doar Marea Britanie. Acestia nu au oferit detalii in ceea ce priveste renuntarea in Romania la sloganul „The future’s bright, the future’s Orange”.

Resurse suplimentare:
Sloganul „The future’s bright, the future’s Orange” dispare, odata cu sute de job-uri in Marea Britanie

Urmărește Daily Business pe Google News