Beta Cons formeaza, alaturi de Euromedia, grupul EpaMedia, care domina 30% din outdoorul local.
In timp ce veniturile Beta Cons s-au diminuat cu 18% anul trecut, ajungand la 9,3 milioane lei, compania a reusit sa ramana pe profit, chiar daca a fost unul mai mic cu 60% fata de 2008, cifrandu-se la 1,4 milioane lei.
Business-ul sora, Euromedia, a pierdut venituri si a inlocuit profitul cu o pierdere de 8,2 milioane lei. Afacerile agentiei s-au cifrat la 39,7 milioane lei in 2009, in scadere cu 36% fata de anul anterior.
Affichage, al doilea jucator din outdoor dupa cota de piata, nu are deocamdata rezultatele pe 2009 afisate la Registrul Comertului. In 2008, compania afisa o cifra de afaceri de 36,5 milioane lei, si o pierdere de 15,3 milioane lei.
News Outdoor a scazut in business cu 22% in 2009, ajungand la o cifra de afaceri de 24 milioane lei, dar si-a dublat pierderile, care au insumat 6,2 milioane lei anul trecut.
Clear Channel, ocupantul locului 4 in topul celor mai mari agentii de publicitate outdoor din Romania, a raportat in 2009 o cifra de afaceri cu 50% mai mica comparativ cu 2008, de 12,2 milioane lei. Profitul companiei s-a ridicat la 590.000 lei anul trecut, cu peste 90% mai mic fata de cel din 2008.