Campania „A Drop of Style in Your Life”, semnata de Papaya pentru brandul Cava D’Oro, a fost premiata cu Gold Effie la categoria Alcoholic Beverages si in sectiunea speciala David vs. Goliath. Urmatoarea clasata in topul agentiilor, Leo Burnett & Target, a castigat 4 trofee, iar Graffiti BBDO si Next Advertising, fiecare cate 3 premii, potrivit iaa.ro.
Scala JWT, Proximity si Brands & Bears, aflate si ele pentru prima oara in randul participantilor Effie, au obtinut Bronze Effie (campania „Campus – New Variants Launch”, categoria Non-alcoholic Beverages), Gold Effie (campania „The suitcase”, categoria Promotions Non-FMCG Services), respectiv Silver Effie („Redd’s Launch Campaign”, sectiunea speciala New Product or Service Introduction).
Scala JWT, Proximity si Brands & Bears au obtinut Bronze Effie (campania „Campus – New Variants Launch”, categoria Non-alcoholic Beverages), Gold Effie (campania „The suitcase”, categoria Promotions Non-FMCG Services), respectiv Silver Effie („Redd’s Launch Campaign”, sectiunea speciala New Product or Service Introduction).
Festivalul de publicitate Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR).