Aceste informatii
sunt pot fi utilizate de grupurile media si agentiilor de media,
pentru a obtine informatii despre popularitateain
crestere a comentariilordin social media.
In timp ce se uita la televizor, din ce
in ce mai multe persoane isi impartasesc opiniile si comentariile
despre programele TV pe Twitter. Asa-numitul “al doilea ecran”
transforma televiziunea intr-o experienta interactiva si sociala. De
asemenea, creste gradul de penetrare a canalelor de televiziune,
deoarece mesajele sunt larg raspandite printre followerii acestor
utilizatori de Twitter (persoanele care le urmaresc activitatea).
Cu ajutorul GfK Twitter TV Ratings, GfK
va putea sa furnizeze date cu privire la frecventa si la gradul de
penetrare ale mesajelor care fac referire la anumite programe de
televiziune. Noul serviciu va fi disponibil incepand cu acest an in
Germania, Austria si Olanda si va permite canalelor de televiziune sa
arate audienta suplimentara pe care o castiga prin intermediul social
media. In plus, agentiile media si advertiserii vor avea la
dispozitie parametrii mai detaliati pentru a planifica si a evalua
campaniile cross-media.
“Media se afla abia la inceputul
transformarii sale digitale si Twitter s-a dovedit a fi ‘o portavoce
sociala’ pentru evenimentele live si pentru emisiunile de
televiziune”, a spus Matthias Hartmann, CEO GfK.
“Twitter a devenit un companion
important pentru milioane de oameni in experienta vizionarii
programelor TV. Oamenilor le place sa foloseasca Twitter in timp ce
se uita la televizor si sa participe la discutii in timp real despre
programele pe care le urmaresc”, a declarat Ali Rowghani, COO
Twitter.
Disponibil in peste 35 de limbi,
Twitter are mai mult de 230 milioane utilizatori activi lunar.
Citeste si: Twitter a atras de 3
ori mai multi bani decat Romgaz prin IPO