Primul
proiect de e-couponing din Romania este
dedicat promotiilor
prin intermediul cupoanelor online. Conceptul de digital couponing
permite accesul gratuit, online, la discounturi si promotii pe care
cumparatorii le pot folosi pentru cosul de cumparaturi lunar.
Cupoanele digitale vor fi disponibile in cadrul platformei digitale
tip multi-brand, multi-retailer CuponReducere.ro si vor putea fi
printate de catre consumatori in scopul utilizarii lor in unitatile
moderne de comert (hipermarketuri, supermakerturi, magazine tip
discount).
Reducerile pot fi oferite
de producatori, dar si de catre retaileri.
Site-ul
CuponReducere.ro ar putea deveni functional
intr-o luna. “Wave Division isi
propune sa aiba 20 de campanii/cupoane active intr-o luna”, au spus
oficialii companiei pentru DailyBusiness.ro.
Parteneriatul cu Profi
Rom Food va fi urmat de alaturarea in proiect, pe parcusul lui 2013,
a altor parteneri-jucatori cheie din domeniul retailului din Romania,
spun oficialii Wave Division.
“Ne
dorim ca acest nou tip de shopper marketing sa convinga consumatorii
din Romania ca marketingul viitorului este digital si ca relatia
directa care se stabileste astfel intre consumator pe de o parte, si
producatori si retailer pe de alta parte, este benefica alegerilor
sale de shopping. Speram ca dupa Profi sa ni se alature in acest
proiect si alte nume de referinta ale retailului autohton”, a
declarat Bogdana Baltasiu, business development director – Wave
Division.
Wave Division isi desfasoara
activitatea de peste 13 ani si are o retea dezvoltata in 72 de orase.
Printre clientii companiei se numara: Coca Cola, Danone, Heineken,
Hochland, Interstar, Intersnack, L’Oreal, Macromex, McDonald’s,
Mega Image, Procter&Gamble, Prodal, Real, Reckitt Benckiser,
Royal Canin, Samsung, Strauss, Tetrapak.
In 2009, reteaua Profi a fost preluata
in proportie de 100% de catre fondul de investitii Enterprise
Investors. In prezent, retailerul detine 156 de
magazine in 88 de localitati din 36 judete.