- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Pastel Group a scazut cu 25% anul trecut, dar spera sa revina pe crestere in 2010

25 Jan, 14:35 • andra.gheorghe
Grupul de comunicare Pastel a terminat anul 2009 cu afaceri de circa 300.000 euro, in scadere cu 25% fata de anul precedent, si o rata de profit mica, de doar 5%, a declarat pentru DailyBusiness.ro Ioana Mucenic (foto), managing partner-ul companiei. Ea si-a propus ca afacerea sa revina pe crestere in acest an.
Pastel Group a scazut cu 25% anul trecut, dar spera sa revina pe crestere in 2010

Pastel Group are in componenta 3 divizii: Pastel Age (agentie de marketing experiential – evenimente), Pastel Sports (servicii integrate de consultanta si marketing sportiv) si Pastel Graphics (branding).

Potrivit Ioanei Mucenic, Pastel Age a produs cea mai mare parte a veniturilor grupului in 2009, iar Pastel Graphics a raportat cea mai mare crestere a volumului de business.

Mucenic sustine ca cele mai solicitate servicii de anul trecut din cadrul grupului pe care il coordoneaza au fost cele integrate.

„Clientii nostri au ales sa deruleze, in special, proiecte punctuale. Printre cele mai solicitate servicii au fost cele de grafica. Pe de alta parte, am primit mai multe cereri pentru proiecte foarte targetate, fie adresate clientilor, fie potentialilor clienti sau campanii in-store, proiecte la care se putea observa o reactie imediata a publicului vizat”, a precizat managing partner-ul companiei.

In ceee ce priveste asteptarile pentru 2010, sefa Pastel Age sustine ca grupul va raporta o crestere a business-ului de pana la 20% fata de anul precedent.

Printre primele miscari efectuate de companie anul acesta se numara marirea echipei. Pastel Group a cooptat 3 membri noi: Radu Vasile s-a alatural Pastel Graphics in calitate de art director, Diana Bucuroiu este noul Pr manager al grupului, iar Cristina Mihalache ocupa pozitia de senior project manager.

Radu Vasile este absolvent al Facultatii de litere franceze Metz, a lucrat timp de 7 ani in Luxemburg, ca jurnalist, la publicatiile „Le Jeudi” si „Luxemburger Wort”, apoi ca DTP-ist si grafician 2D si 3D pentru Banque et Caisse d’Epargne de l’Etat de Luxembourg si pentru alte proiecte freelance.

Diana Bucuroiu si Cristina Mihalache au absolvit Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din Capitala.

Bucuroiu a lucrat in calitate de consultant PR in cadrul agentiei Headline, unde a gestionat conturile unor clienti din IT (Symantec, Microsoft Hardware, Gigabyte, Pro Sys) si s-a ocupat de imaginea agentiei.

Cu o experienta de peste 7 ani in project management, Cristina Mihalache a lucrat la Skepsis Advertising, cu clienti precum Coca Cola, Orange, ING, Metro Cash & Carry, Real Hypermarket. Dupa Skepsis, a urmat hotelul InterContinental Bucuresti, unde a ocupat functia de marketing & Pr coordinator, apoi s-a alaturat echipei Extreme Events, ocupand pozitia de event manager, unde a realizat evenimentul „Algida Beach” pentru clientul Unilever.

Printre clientii Pastel Group se numara Petrom S.A. – Grup OMV, L’Oreal Romania, Unilever Food Solutions, Heidi Chocolat, La Fantana, HR-Club, Epson Romania, Remedio, Chello Central Europe, Federatia Romana de Atletism, Gabriela Szabo, Fundatia Casa Campionilor, Directia pentru Afaceri Europene, Fundatia Olimpica Romana.