Noua bautura, care se va numi G2, va avea un continut scazut de calorii. Lansarea vine ca raspuns la cererea consumatorilor preocupati de un stil de viata sanatos care prefera nu doar bauturi cu continut ridicat de minerale si vitamine, ci si sarace din punct de vedere al caloriilor. Acest fapt a fost vizibil intr-o usoara scadere a vanzarilor Gatorade, relateaza Wall Street Journal.
Pepsi si rivala Coca-Cola incearca sa castige in ultima perioada cote cat mai mari pe piata bauturilor necarbonatate, un segment mai putin incercat de acestea pana acum.
Gatorade este o bautura destinata sportivilor, care continua sa fie mai populara decat PowerAde, corespondentul Coca-Cola pe piata destinata celor preocupati de o viata sportiva.
O alta investitie in aceeasi directie a venit din partea Coca-Cola in luna mai a acestui an, prin achizitionarea Glaceau, producatorul apei „Vitaminwater”. Achizitia, in valoare de 4,1 miliarde de dolari, este cea mai mare din istoria Coca-Cola si a fost comentata ca fiind chiar prea scumpa de catre unii specialisti in domeniu. Ca riposta la aceasta miscare, pe langa noua bautura Gatorade, Pepsi pregateste si lansarea Propel Invigorating Water, apa care contine cofeina si diverse arome.
Astfel, devine evident ca lupta acerba dintre cei doi giganti merita si sacrificii de moment, daca acestea vor fi rasplatite prin castigarea a noi nise. Iar cea a persoanelor interesate de un stil sanatos de viata se afla acum printre cele mai „vanate”, find in continua extindere.