Pepsi incearca sa isi dezvolte o imagine de companie responsabila in ceea ce priveste sanatatea consumatorilor sai, in sensul prevenirii efectelor negative ale alimentatiei. Fostul ministru va oferi consultanta companiei pentru dezvoltarea unei strategii de imagine in acest sens, conform cotidianului The Guardian.
Oficialii companiei au declarat ca se bazeaza „pe experienta ministeriala a lui Milburn” pentru indeplinirea serviciilor. In urma mandatului sau, fostul secretar de stat a a initiat o campanie de interzicere in scoli a automatelor ce furnizau alimente bogate in sare, grasimi si zahar, daunatoare pentru sanatate.
Cele mai bine vandute branduri ale Pepsi sunt bauturile racoritoare Walkers Crisps, Pepsi, PJ Smoothies, Quaker si Tropicana. In ultimii ani, compania a redus continutul de grasimi saturate 75% si pe cel de sare cu 25% din sucul Walker Crisps, in incercarea declarata de a produce bauturi mai sanatoase.
In Marea Britanie, producatorii de alimente fac eforturi pentru a se incadra in normele UE in ceea ce priveste continutul permis de aditivi si de substante chimice de tip E, pentru a favoriza cresterea gradului de activitate fizica in randul copiilor si pentru a preveni obezitatea infantila.
Pepsi colaboreaza si cu vedete din lumea muzicala si sportiva pentru a-si promova imaginea de companie responsabila social. Printre acestea se numara Britney Spears, Michael Jackson, David Beckham si Beyonce. Britney Spears a primit 65 de milioane de lire sterline pentru colaborare, in timp ce Michael Jackson si David Beckham au primit fiecare 15 milioane de lire sterline.