„Strategia noastra nu s-a schimbat inca. Suntem foarte conservatori si atenti cand este vorba de afaceri”, a precizat ea.
Indra Nooyi a lamurit faptul ca PepsiCo doreste sa faca achizitii de firme, dar a subliniat faptul ca tintele au preturi cuprinse intre 2 si 5 miliarde de dolari (1,46-3,64 miliarde de euro). Acest fapt elimina posibilitatea unei intelegeri cu Nestlé, care valoreaza 153 miliarde de dolari (111,31 miliarde de euro), informeaza Warc.com.
In acelasi timp, Nooyi a subliniat faptul ca vor fi lansate noi produse care sa contrabalanseze scaderea vanzarilor in America de Nord a celui de-al doilea brand Pepsi, Gatorade.
Noile produse vor include o bautura cu un continut scazut de calorii, adesata mai ales sportivilor, si o versiune apei Propel fitness cu nutrienti. In plus, compania va repozitiona brandul SoBe LifeWater.
Nooyi a adaugat ca PepsiCo va contionua sa se dezvolte ca furnizor de bauturi si snacksuri, oferind alune, seminte si chips produse din ingrediente sanatoase.
Rezultatele companiei pe cel de-al doilea trimestru au relevat venituri totale in crestere cu 1,56 miliarde de dolari (1,13 miliarde de euro), cu 13% mai mari fata de perioada similara a anului precedent. Profitul trimestrial a crescut cu 10%, ajungand la 9,61 miliarde de dolari (6.55 miliarde de dolari), datorita cresterii vanzarilor internationale cu 18%.