- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Peste 400.000 de euro pentru o campanie de atragere la vot a cetatenilor

19 Nov, 15:02 • Redactia DailyBusiness
Agentia pentru Strategii Guvernamentale (ASG) a alocat 415.000 de euro pentru o campanie de atragere la vot a cetatenilor, cea mai mare parte a sumei, peste 390.000 de euro, fiind achitata pentru serviciile de publicitate ale firmei Imager - The Image Creator SRL, care a castigat licitatia organizata de ASG.
Peste 400.000 de euro pentru o campanie de atragere la vot a cetatenilor

„Scopul campaniei consta in cresterea gradului de constientizare in randul populatiei Romaniei cu privire la importanta alegerilor parlamentare, cresterea gradului de participare la vot la data de desfasurare a alegerilor, precum si cresterea gradului de informare a cetatenilor cu privire la noul sistem de votare uninominal prin trimiterea, prin intermediul banner-ului, catre o sursa oficiala si relevanta, gestionata de Biroul Electoral Central: site-ul http://www.becparlamentare2008.ro”, a anuntat miercuri ASG.

Campania se va derula in perioada 18- 27 noiembrie 2008, si presupune difuzarea unui spot TV, respectiv a unui spot radio pe principalele posturi de radio si televiziune nationale, precum si afisarea unui banner pe Internet, relateaza NewsIn.

Contractele pentru derularea campaniei au fost atribuite, prin licitatie deschisa, firmei SC Danimated Studio SRL pentru servicii de creatie si productie, in valoare de 96.033 lei (24.000 euro), respectiv firmei SC Imager – The Image Creator SRL pentru servicii de publicitate, in valoare de circa 1,5 milioane lei cu TVA inclus (aproximativ 390.000 de euro).

Urmărește Daily Business pe Google News