Spotul premiat face parte din campania de comunicare a platformei CSR (responsabilitate sociala) „Resurse pentru viitor”, efectuat de Ogilvy pentru Petrom.
Oficialii Petrom au anuntat anterior ca bugetul companiei pentru programe de CSR stabilit pentru anii 2007 si 2008 se ridica la 10 milioane de euro.
In cadrul Congresului mondial al IAA de la Washington, s-au acordat premiile festivalului international IAA Worldwide Responsibility Award, eveniment ce recompenseaza campaniile de succes din domeniul comunicarii sociale, si stimuleaza implicarea companiilor in CSR.
Campania realizata de Ogilvy pentru Petrom a fost recompensata cu premiul Silver in cadrul categoriei TV CSR, fiind singura campanie din Europa Centrala si de Est premiata.
Premiul Gold in aceeasi categorie a revenit agentiei BBDO New York.
Echipa Petrom care a luat parte la dezvoltarea conceptului, a strategiei de comunicare, precum si la implementarea programului este formata din: Dana Ichim, CSR manager, Mona Nicolici, CSR communication manager, Ioana Enache, senior consultant CSR, Alina Tudor, consultant CSR.
Din partea Ogilvy Group Romania s-au implicat in proiect Albert Nica, executive creative director, Cristi Simion, copywriter, Cristi Dita, art director; Alexandra Murray, group account director, Diana Radu, account director, Oana Radu, account director, Livia Barbu, PR account executive, Anca Tatuta, BTL account director.
Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Compania ofera servicii de comunicare integrata – publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media – prin agentiile sale specializate.
IAA (International Advertising Association) este o organizatie tripartita ce apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing, de la clienti si agentii de publicitate pana la mass media. Este o asociatie ce cuprinde toate disciplinele implicate in construirea unei marci si are o organizare globala, cu baze in 96 de tari.
IAA Worldwide Responsibility Award este realizat prin parteneriatul dintre Advertising Community Together – ACT si International Advertising Association.
Alte companii mari din Romania care investesc in CSR sunt Coca Cola, Holcim, Carpatcement, Zentiva.