- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

P&G a cheltuit cu 440 mil. $ mai putin pe publicitate in T1

04 May, 10:27 • Redactia DailyBusiness
Gigantul FMCG Procter&Gamble (P&G) a redus cheltuielile globale pe publicitate cu 440 mil. dolari (330 mil. euro) in primul trimestru al 2009, oficialii corporatiei precizand ca vor continua sa negocieze pentru a obtine costuri cat mai reduse, a scris presa internationala.
P&G a cheltuit cu 440 mil. $ mai putin pe publicitate in T1

In situatia in care compania va continua sa-si reduca investitiile in publicitate in acelasi ritm, ar putea atinge cel mai scazut nivel al cheltulielilor publicitare din ultimii 15 ani, comenteaza analistii media.

Potrivit oficialilor P&G, compania incearca sa obtina o expunere cat mai eficienta in media, cu cheltuieli cat mai reduse. Acestia au mai precizat ca vor continua negocierile cu vanzatorii de publicitate pentru a obtine costuri cat mai reduse.

Urmărește Daily Business pe Google News