Phoenix Media este specializata pe vanzarea de spatiu publicitar stradal pe ecranele TV, desi are si clienti pentru panotajele clasice. In prezent detine 5 ecrane de acest tip in Bucuresti si doreste sa se extinda si in alte mari orase ale tarii, precum Brasov, Cluj, Timisoara, Constanta si Iasi.
Phoenix Media vrea sa isi consolideze pozitia pe segmentul media electronice, spune Dio Boaca, managing partner al companiei, citat de NewsIn.
„Este un segment pe care noi l-am deschis odata cu aducerea primelor TV screens in Romania (in Bucuresti, in piata Unirii si zona Academiei Militare – nr.) si pe care vrem sa ne pozitionam ca pionieri ai acestui tip de publicitate”.
Compania are in prezent 60 de clienti care apeleaza la afisaj TV, printre care Kraft, MasterFood sau BCR iar majoritatea dintre ei vin cu spoturile realizate de alte agentii de creatie.
„Noi nu realizam decat foarte rar servicii de creatie”, a explicat Nicoleta Zainea, director de vanzari al companiei, pentru DailyBusiness. Sunt anumiti clienti pentru care Phoenix realizeaza intreaga campanie outdoor, precum „La Fantana”. „Pentru acest client ne ocupam si de partea de media planning si buying, asigurandu-le expunere in mai multe locatii ale tarii”.
In afara de afisajele video, Phoenix Media detine si panouri clasice, pe nise: „expunem in prezent in preajma caminelor studentesti Regie si Agronomie, pe DN1 si pe partia din Azuga”.
Potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare Brandbehavior si comandat de Phoenix Media, trecatorii observa in proportie de 62% ecranele TV publicitare.
Phoenix Media este prezenta pe piata de outdoor romaneasca din anul 2003 si este prima companie care a introdus ecranele TV outdoor in Romania, in noiembrie 2005. Phoenix Media detine 5 panouri video si alte 140 de fete (panouri) publicitare, potrivit reprezentantilor companiei.
Phoenix Media estimeaza o cifra de afaceri de 1,4 milioane de euro in 2006.