- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Piata de publicitate din Romania a crescut cu 35% in prima jumatate a lui 2007

20 Jul, 11:04 • Redactia DailyBusiness
In primele sase luni din 2007, piata de publicitate din Romania a inregistrat o crestere de 35% fata de perioada similara a anului precedent, informeaza Budapest Business Journal, citand date Alfa Cont.
Piata de publicitate din Romania a crescut cu 35% in prima jumatate a lui 2007

Peste 2,23 miliarde de euro (sume la rate-card) au fost investiti in aceasta perioada in publicitate dintre care 1,76 miliarde de euro reprezinta investitiile in publicitatea Tv, radio si print.

Cresterea investitiilor in publicitate a fost determinata de cresterea preturilor pentru aceste servicii practicate de televiziuni si posturile de radio. Pe de alta parte, aderarea Romaniei la Uniunea Europeana determina aparitia noilor clienti dispusi sa plateasca preturile ridicate in timp ce vechii clienti sunt determinati sa isi modifice bugetul de publicitate pentru a-si mentine transparenta.

Cele mai mari investiti in publicitate au fost facute in prima jumatate a anului 2007 de Procter &Gamble, Unilever si L’Oreal Romania, scrie bbj.hu, citand monitorizarile Alfa Cont. 90% din investitii s-au indreptat spre televiziuni, iar 7,5% spre print.