- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Piata de publicitate japoneza si-a diminuat scaderea in 2010

24 Feb, 18:05 • Redactia DailyBusiness
Piata de publicitate din Japonia a continuat sa scada anul trecut, insa declinul a incetinit. Astfel, Cheltuielile cu publicitatea s-au diminuat cu 1,3% fata de 2009, pana la 71 miliarde de dolari, scrie BrandRepublic.
Piata de publicitate japoneza si-a diminuat scaderea in 2010

In 2009, reducerea a fost de 11,5% comparativ cu anul precedent.

Mijloacele de media traditionale au continuat sa sufere anul trecut. In timp ce TV-ul a crescut usor, revistele au fost cele mai afectate, raportand o scadere de aproape 10% a veniturilor din publicitate. In cazul ziarelor si a radiourilor, publicitatea a coborat cu peste 5%.

Publicitatea online a continuat sa creasca anul trecut, cu aproape 10%, conform sursei citate.

Urmărește Daily Business pe Google News