„Ne asteptam ca in 2008, jumatate din banii investiti in publicitate sa fie alocati publicitatii pe TV, care domina pe pietele de publicitate in dezvoltare si este mediul preferat cand vine vorba de campanii electorale si Olimpiada din 2008”, a spus Adam Smith, directorul GroupM.
Internetul va atrage 28% din investitiile noi pe aceasta piata si va fi in topul cresterilor, mai ales in Europa de Vest, aceasta fiind una dintre cele mai reprezentantive piete media globale, cu 27% din totalul investit in media globale.
Totusi, investitiile in publicitate in 2008 vor scadea cu 4,3% in Europa de Vest, cu venituri de 127,2 miliarde de dolari, in China vor creste cu 25%, iar in Asia-Pacific veniturile din publicitate vor creste cu 10%, ajungand la 114,8 miliarde de dolari.
Conform studiului realizat de GroupM, China va contribui in 2008 cu 21% la totalul global, datorita Olimpiadei din 2008.
WPP GroupM, cu sediul la Londra, este unul din cele mai mari grupuri de comunicare din lume si include agentii ca Omnicom, Interpublic, Publicis, Dentsu si Havas. Are 100.000 de angajati la nivel global si mai mult de 2.000 de birouri in 106 tari.