Cea mai mare pondere in veniturile agentiei o are zona de creatie, care a generat anul trecut venituri de 500.000 euro, restul fiind atras prin activitati de media buying.
Motorul cresterii preconizate pentru 2009 este tot creatia, pentru ca, sustin oficialii companiei, „nu vor fi investii foarte mari pe media anul acesta”.
Agentia a anuntat un schimb de nume cu business-ul pe care urmeaza sa il lanseze. Astfel, numele agentiei full-service Pictas Interactiv a devenit la 1 septembrie Pictas Advertising, urmand ca noua regie online, care va fi lansata oficial saptamana viitoare, sa preia numele Pictas Interactiv.
Potrivit reprezentantilor companiei, investitia de 20.000 euro canalizata in start-up va fi recuperata in circa 3 luni. Mai mult, acestia sustin ca regia va fi profitabila tot in trei luni de la lansare, si isi motiveaza estimarea prin modelul de business pe verticala pe care il vor aborda, urmand sa livreze, pe perioade de timp prestabilite, publicitate doar pentru o categorie de consumatori.
„Retelele de publicitate pe verticala reprezinta o nisa inca neexploatata in Romania. Datorita targetarii precise a campaniilor, prin livrarea publicitatii in retea, structurat pe o singura verticala, putem face campanii mult mai eficiente. Am pornit la drum cu o prima verticala, cea dedicata copiilor”, au explicat reprezentantii agentiei, care insa nu au dat detalii despre portofoliul de site-uri pe care intentioneaza sa vanda publicitate.
„Ca numar de publisheri sau campanii atrase, vom da detalii la o luna dupa lansare”, au spus reprezentantii companiei.
Pictas Interactiv, care se va relansa saptamana viitoare ca Pictas Advertising, este o agentie de publicitate full service cu circa opt ani de experienta pe piata locala si internationala. Actionariatul companiei este format din compania canadiana OSF Global (actionar majoritar), Oana Dereli si Maria Tulea.
Printre clientii agentiei se numara Anchor Grup, Liberty Center, Rovere Exclusive Concept, Agroli Group, Nanette Group, Ministerul Dezvoltarii.