„In acest moment, veniturile din publicitate pentru revista Planul Casei Mele se situeaza in medie la 70.000 de euro la rate-card. Luand in considerare schimbarea produsa in luna aprilie, estimam o crestere a veniturilor din publicitate de aproximativ 45% pana la sfarsitul anului”, a explicat Rus.
Revista apare din aprilie intr-un nou format, care include o prezentare grafica noua si o crestere cu 30% a numarului de pagini.
Campania de promovare a revistei Planul Casei Mele a folosit canale de comunicare precum Internet, newsletter, comunicate de presa, print, radio, si a fost sustinuta de un buget de promovare de aproximativ 50.000 euro la ratecard.
Procesul de rebranding al revistei a fost realizat de echipa DTP, marketing si PR din cadrul Domus Magazin timp de aproximativ doua luni.
Portofoliul Domus Magazin include 7 reviste lunare (Caminul, Casa Mea, Planul Casei Mele, Domus, Unelte si Echipamente, Domus Util, Clever Travel) si emisiunile TV Caminul de 5 stele, Totul despre Casa Mea si Art Style.