- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Plasarea de produse in timpul emisiunilor TV, reglementata de Legea Audiovizualului

26 Nov, 11:24 • Redactia DailyBusiness
Legea Audiovizualului, modificata marti, accepta noi tipuri de publicitate, printre care plasarea de produse in emisiuni - advertorial care permite persoanelor prezente in programe TV utilizarea produselor sponsorilor in timpul emisiei. Televiziunile sunt obligate sa-si informeze publicul de la inceputul emisiunii ca programul respectiv contine reclama prin plasare de produse.
Plasarea de produse in timpul emisiunilor TV, reglementata de Legea Audiovizualului

Modificarile aduse actului normativ sunt menite sa aduca posturilor TV venituri suplimentare, informeaza Executivul.

Actul normativ creeaza cadrul general pentru introducerea serviciilor digitale de radiodifuziune si televiziune si aduce noi reglementari privind relaxarea regimului publicitatii, prin admiterea unor noi procedee – plasarea de produse, publicitatea pe ecran partajat, publicitatea virtuala, relateaza NewsIn.

Ordonanta de Urgenta adoptata de Guvern prevede elaborarea strategiei de tranzitie de la emisia analogica la cea digitala si a strategiei de acoperire cu programe a teritoriului, in conformitate cu prevederile europene.

Actul reglementeaza si dreptul radiodifuzorilor de a-si alege operatorul tehnic prin intermediul caruia sa-si transmita programele audiovizuale si prevede selectionarea radiodifuzorilor pe baza unor criterii transparente si explicit prevazute de lege.

Proiectul de act normativ a fost initiat de Ministerul Culturii.

Urmărește Daily Business pe Google News