Veniturile din 2007 ale companiei au fost de 85,9 milioane de dolari, fata de 86,2 milioane de dolari in 2006, informeaza presa internationala.
Pretul actiunilor Playboy a scazut miercuri cu pana la 10%, dupa ce compania a anuntat venituri mai mici din televiziune si pierderi mai mari in cadrul grupului de publicatii de tinute de Playboy Inc.
Declinul actiunilor si profitului Playboy vine ca rezultat al competitiei cu materialele erotice disponibile gratuit pe Internet, iar compania se confunta in prezent cu un declin in piata publicitatii din SUA.
Oficialii companiei au prognozat o scadere de 30% a veniturilor din publicitate in primul trimestru al lui 2008, din cauza scaderii pretului publicitatii la rate-card din ianuarie, dar si a reducerii investitilor in publicitate pe print efectuate de compania producatoare de tutun R.J. Reynolds Tobacco Co., clientul principal al Playboy.
Hugh Hefner, fondatorul si detinatorul Playboy, a declarat ca grupul isi dezvolta relatiile de publicitate in alte domenii, purtand negocieri cu clienti cum ar fi producatorul de automobile Mazda Motor, dar si companii producatoare de parfumuri barbatesti si produse de intretinere.
In ciuda declinului publicatiilor offline, Hugh Hefner a declarat ca firma sa ramane fidela revistei printate, ca un ambasador al brandului Playboy, considerat un sprijin in atragerea de alte proprietati.
Actiunile Playboy Inc. s-au stabilizat miercuri dupa amiaza, ajungand la 8,32 dolari pe Bursa din New York.
Oficialii companiei nu au facut estimari de incasari pe 2008.
Playboy este cea mai cunoscuta revista pentru barbati din lume. A fost infiintata in 1953 in Chicago de catre Hugh Hefner. Revista e publicata lunar si include poze nud cu femei, dar si articole de moda, sport si bunuri de consum, dar si persoane publice.
Printre vedetele care au aparut de-a lungul timpului in Playboy se regasesc Marilyn Monroe, Pamela Anderson, Jayne Mansfield, Mara Corday, Ursula Andress, Kim Bassinger, Drew Barrymore, Denise Richards, Farrah Fawcett.