Compania a afisat venituri de 78,5 milioane de dolari (circa 50 mil. euro), in scadere fata de aceeasi perioada a lui 2007, cand a inregistrat venituri de 85,4 milioane de dolari (circa 55 mil. euro) si un castig de 1,4 milioane de dolari (circa 650.000 de euro).
Divizia de media a intampinat dificultati din cauza climatului nevaforabil al pietei de publicitate din America, dar si a inmultirii site-urilor cu continut pornografic, care pot fi accesate cu usurinta de catre utilizatori.
„Problemele sunt provocate de transformarile structurale din media traditionala si a problemelor cu care se confrunta economia SUA”, a spus Christie Hefner, CEO-ul Playboy si fiica lui Hugh Hefner, fondatorul imperiului Playboy.
„Mai putin de 20% din veniturile noastre provin din publicitate, asadar noi suntem mai putin vulnerabili decat alte companii media”, a explicat Christie Hefner.
Anumite divizii au obtinut rezultate mai bune decat altele. De exemplu, divizia TV a avut o scadere de 16%, pe cand cea online a inregistrat o crestere de 3%, iar divizia de publishing – o scadere de 14%.
Playboy este cea mai cunoscuta revista pentru barbati din lume. A fost infiintata in 1953, in Chicago, de catre Hugh Hefner. Revista e publicata lunar si include poze nud cu femei, dar si articole de moda, sport si bunuri de consum.
Printre vedetele care au aparut de-a lungul timpului in Playboy se regasesc Marilyn Monroe, Jayne Mansfield, Mara Corday, Ursula Andress, Kim Bassinger, Pamela Anderson, Drew Barrymore, Denise Richards, Farrah Fawcett.